הכנת מצגות ב - Manch
אנו מתמחים בהכנת מצגות מקצועיות לעסקים, חברות סטארטאפים וארגונים. הכנת מצגות עסקיות, תדמיתיות ושיווקיות. החל משנת 2006 צברנו ניסיון וידע רב בתחום, אשר יוביל אתכם לתוצאה מבוקשת עבור כל אחד מן השירותים הבאים:
-
הכנת מצגות עסקיות
-
הכנת מצגות תדמיתיות
-
הכנת מצגות לאתרי אינטרנט
-
הכנת מצגות פלאש בשילוב אנימציה מתקדמת
-
הכנת מצגות להצגת תכנית עסקית בפני משקיעים.
-
הכנת מצגות פנים ארגוניות למחלקות עסקיות כגון: שיווק ומכירות.
-
הכנת מצגות לצורך פגישות מכירה
-
הכנת מצגות להעברת חומרים לימודיים ופגישות הדרכה.
-
הכנת מצגות לחברות סטארט-אפ.
-
ועוד...
הכנת מצגות עסקיות הינו אחד מהשירותים העסקיים המובילים אצלנו בסטודיו -
צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת שירות אישי ומקצועי.
עיצוב מצגות מהווה דרך חיונית להעברת מסרים בתחומים עסקיים ותרבותיים. הצלחתה של המצגת תלויה בראש ובראשונה בהבעת רעיונות ומסרים, לשם כך נעשה שימוש בהמחשה ויזואלית ואינטראקטיבית.
הכנת מצגות - שלב ראשוני
הכנת מצגות בשלב הראשוני כוללת: התאמת הרעיון בהתאם לאופיו של קהל היעד ומענה על שאלות בסיסיות בנושא. בשלב זה גם נאתר חומר ומידע על החברה והאנשים בפניהם נציג את הרעיון.
השאלות המקדימות עבור שלב הכנת מצגות:
-
איזה ערך מוסף אתם מספקים לקהל שלכם?ג
-
מהן הציפיות של קהל היעד מכם?
-
איך הנושא המוצג הולך לפתור בעיות קיימות, או לענות על שאלות שיהיו לקהל היעד?
-
שקלו את מטרות ורצונות הקהל שלכם עוד לפני שלב הכנת המצגת. תכנון נכון עבור הכנת מצגות צריך לכלול נתונים מתומצתים והוכחות.
הכנת מצגות – מטרות ויעדים
הכנת מצגות צריכה לכלול השגת מטרה, אשר מוכתבת על ידי הכלל הבא: "פחות שווה יותר" - ואם תדע מהי מטרתך תדע גם להשיג אותה. המטרה בהכנת מצגות מקצועיות היא לעורר עניין על ידי העברת מסרים חדים, קצרים וקולעים. על המצגת להעביר גם מסרים סמויים כגון: מכירת רעיון, מוצר, שירות, חברה, פרויקט וכדומה. הכנת מצגות מקצועיות מחייבת לעורר צורך חדש או לענות על צורך קיים תוך השמת דגש על אבני דרך למימוש אותו צורך.
שימוש בכללים נכונים להכנת מצגות יביאו לכך שהמצגת תלווה אתכם בזמן הצגתה, ולא להפך. לעיתים קרובות מושקעים זמן וכסף רב בטכנולוגיית הכנת המצגות, במקום לתת דגש על שיפור המיקוד בתכנים לצורך השגת המטרה שלשמה נועדה המצגת.
הערכת שעות עבודה בתהליך הכנת מצגות
מומלץ לבנות את האפיון הראשוני לצורך הכנת מצגות בעזרת תוכנה ליצירת מצגות פשוטות (כ- Powerpoint) ולהתייחס לנקודות הבאות:
-
מהי כמות האובייקטים העיצובים אשר צריכים להיכלל במצגת?
-
האם דרושה אנימציה עבור אובייקטים אלו לשם המחשה יעילה יותר של התהליך?
-
האם נידרש איור ייחודי לאובייקטים אשר נדרשים לעיצוב המצגת?
-
מהי כמות המסכים הנדרשים להכנת המצגת?
-
האם יש בידך את כל החומרים הנדרשים (למשל: תמונות, אנימציות, איורים, תכנים וכדומה)?
-
איך הנושא המוצג הולך לפתור בעיות קיימות או לענות על שאלות קהל היעד?
כל אלו ועוד יעזרו לכם להעריך בצורה מדויקת את שעות העבודה הנדרשות לתהליך הכנת מצגות.
הכנת מצגות – שלב עיצוב מצגות
את הקו העיצובי של המצגת מומלץ לקבוע לפי אופי המצגת וקהל היעד. למשל: הכנת מצגות לטובת כנסים, עסקים ומשקיעים דורשת העברת מסרים בצורה גראפית פשוטה וקולעת.
הכנת מצגות מתבצעות הן להמחשה ויזואלית והן עבור הצגה אינטראקטיבית. ניתן לשלב בתהליך הכנת מצגות מגוון פעולות להצגת מידע. למשל: יצירת תפריט קבוע במצגת שישמש לקבלת מידע נוסף או לשם מעבר לנושאים הבאים במצגת, יצירת הרחבות עבור נושאים מסויימים, הפניות (קישורים) לאתרים חיצוניים לשם הדגמות רלוונטיות, יצירת קשר עם בית העסק ועוד.
העיצוב הינו האמצעי להבעת התוכן וליצירת חוויית צפייה אינטראקטיבית ואינו מהווה את עיקר המצגת, אך הוא בהחלט חלק חשוב בה. הכללים המקובלים בתהליך עיצוב מצגות הם:
-
לא יותר מ 5 שורות בשקף
-
כ- 5 מילים בשורה
-
גודל פונט 30
-
שימוש בסוג פונט אחיד
-
אין להעמיס מידע על הצופה
-
עיצוב מצגת נקייה, ללא עומס בצבעים ומעט אפקטים
-
שילוב תמונות הקשורות באופן ברור לנושא המוצג
הכנת מצגות - כלים גראפיים
שימוש בהכנת מצגות ממוחשבות נעשה ע"י תוכנות ל
עיצוב גרפי המשמשות אותנו ליצירת אפקטים ומעברים ויזואליים מרהיבים ובהתאם לאופי המצגת. היכולת לשלב קבצי וידאו, אנימציה, וסאונד בצורה פשוטה כמו גם בצורה מורכבת הופכות את תוכנת הפלאש לכלי גרפי השכיח ביותר להכנת מצגות לתחום העסקי. מצגות פלאש מרשימות במיוחד ומתאימות להעברת מידע תוך יצירת תדמית שיווקית לחברה המעבירה את הנושא המוצג. תהליך הכנת מצגות יכול לכלול שילובים של אובייקטים תלת ממדיים, אנימציה, וידאו, סאונד ועוד.
הכנת מצגות – תוכן המצגת
הפתע את הקהל בהצגת תכנים חדשניים. למשל: טכנולוגיות מתקדמות, פיתרונות יצירתיים וכדומה.
על תוכן המצגת להיות ענייני וממוקד, מעניין ותמציתי. יש לעשות שימוש בשורות טקסט קצרות - שורת טקסט במצגת לא צריכה לכלול יותר מ 7 מילים.
על המגיש לעמוד בזמנים מוקצבים. יש לתכנן את המצגת בצורה יעילה - טעות נפוצה היא התעסקות יתר על המידה בויזואליות המצגת ויצירת אפקטים מרשימים, אשר מסיטים את תשומת הלב מהתכנים של המצגת.
בנוסף, על המצגת להספיק להעביר את כל התכנים בצורה ממוקדת וישירה, מבלי "להתיש" את קהל צופיה. מצגת ארוכה מדי תגזול מזמן שני הצדדים ולאחריה קהל הצופים לא יזכור כיצד היא התחילה ולעתים, הוא אף לא יזכור מה הייתה הנקודה אותה ביקשו להעביר לו במצגת. הכנת מצגות שמצליחות להעביר את צופיהן לשלב ההבנה וההכרה בצורך ובפיתרון לאותו הצורך, תעביר גם אתכם לשלב הבא.
לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר בנושא הכנת מצגות
לחץ כאן.