החידוש האחרון בתחום הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט הוא פרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות. בעלי עסקים ונותני שירות אשר הבינו את הפוטנציאל האדיר הגלום בפרסום ברשתות החברתיות בכלל וכן שיווק בפייסבוק בפרט, נהנים מתפוצה אדירה, אפשרויות מיתוג למוצרים ולשירותים, ולמעשה, לפתוח ערוץ שיווקי חדשני אשר תופס את מקומו כאחד מערוצי השיווק החזקים ביותר הקיימים בענף הפרסום בכלל, ובענף הפרסום באינטרנט בפרט.
בכדי לבצע שיווק בפייסבוק באופן אשר יאפשר ללקוחות ליהנות מאינפורמציה רלוונטית, ובכדי ליצור קהילה איכותית אשר תהפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות פעילים, יש צורך בהכרה מעמיקה של תחום שיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות. פנו אלינו, ונשמח לשרת אתכם בידע ובמקצועיות הנדרשת בכדי לנהל קמפיין שיווק מוצלח ומוביל ברשתות החברתיות, ובכללן שיווק בפייסבוק כתהליך מוביל.
הערך המוסף שבביצוע שיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק אינו דומה לשיווק ולפרסום באמצעי המדיה התקשורתיים הקיימים. העיקרון העומד מאחורי שיווק בפייסבוק בפרט וברשתות החברתיות ככלל, הוא ביצירת קהילה אינטרנטית, אשר המצטרפים אליה מגיעים למעשה בהמלצות של חברים ואנשי מקצוע בעלי תחומי התעניינות דומים. לצורך הדוגמא, בית עסק המשווק רכיבים אלקטרוניים, ומזין תכנים הקשורים לתחום הרכיבים באופן שוטף אל עמוד החברה, מאפשר לקהילת מהנדסים ליהנות מאינפורמציה עדכנית ורלוונטית לתחום העיסוק של בית העסק, ולתחומי העניין של החברים המצטרפים אל הקהילה.
צבירת חברי קהילה פותחת בפני בעלי העסקים ערוץ שיווקי חדש וייחודי, שכן החברים בקהילה הופכים ללקוחות פוטנציאליים מרצונם, באופן לא מחייב, כאשר עיקר עניינם בהצטרפות אל הקהילה היא בכדי ליהנות מהתכנים ומהעדכונים, ובעקיפין, ביצוע פעולות שיווקיות בין חברי הקהילה יהפוך את הלקוחות הפוטנציאלים, ללקוחות פעילים. כמו כן, כנהוג ברשתות בכלל וברשת החברתית פייסבוק בפרט, ניתן יהיה לפנות ישירות אל כל אחד מחברי הקהילה, או לשווק מוצרים אשר יופיעו לעיני כלל החברים בפשטות, וביעילות.
פרסום בפייסבוק מול שיווק ישיר בדיוור ישיר
בתחילת התפיסה השיווקית של רשת האינטרנט, נהגו בתי עסק רבים לדוור ברשימות תפוצה אל תיבות הדואר האלקטרוני של לקוחות פוטנציאליים חומרים פרסומיים אודות חברתם. שיטה זו נפסלה בעליל ונתפסה כשיטה מזבלת, ובעקבותיה נחקק חוק דואר הזבל. שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות באופן כללי, אומנם יוצר תהודה ויראלית, המכונה בקרב אנשי המקצוע באז ויראלי, שכן התהודה נוצרת בין חברי הקהילה לבין עצמם, כך שהקהילה המצורפת לתכנים השיווקיים מתרחבת באופן עצמאי. יחד עם זאת, נטישת הקהילה, מתבצעת בלחיצת עכבר, ואין בה דבר המרמז על חדירה כלשהי לפרטיות הגולש, זהו למעשה המאפיין הידידותי שבתהליך שיווק בפייסבוק .
אם אתם מעוניינים להצטרף אל ההצלחה המובטחת על ידי ביצוע שיווק ברשתות חברתיות,
פנו אלינו, ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי ומקיף אשר ימנף את בית העסק.