בניית אתר תדמית לעסק עם Manch
מעוניינים לבנות אתר תדמית? אנו מתמחים משנת 2006 בבניית אתרי תדמית לעסקים קטנים ועד חברות וארגונים גדולים.
-
אתר תדמית לעסק בעיצוב אישי.
-
אתרי תדמית על גבי מערכת לניהול תוכן.
-
בניית אתרים תדמיתיים על בסיס תבניות אתרים מוכנות מראש (טמפלייטים).
-
בניית אתרי קטלוג תדמיתיים לחברות.
בניית אתרים תדמיתיים – הסבר כללי
אתרים תדמיתיים הינם "חלונות הראווה" של העסקים ולכן הם מהווים מוצר מבוקש ביותר מתוך מגוון השירותים שמציעות חברות בניית אתרים.
המטרה העיקרית של בניית אתרים תדמיתיים הינה קידום ומיתוג העסק. כל סוגי האתרים באינטרנט, בין אם מדובר בבניית אתרים תדמיתיים או בניית אתרים מסוג אחר, צריכים לשדר בבירור את תדמית העסק בעזרת מיתוג מתאים. בניית אתרים תדמיתיים בעלי תדמית ברורה המתאימה לתחום העסק, תוביל לקהל יעד ממוקד.
בניית אתרים תדמיתיים מקצועיים הינה שילוב של הצגת כרטיס הביקור של העסק בעולם הווירטואלי, יחד עם היכולת להניע את הגולשים לפעולה הנדרשת (כמו התקשרות דרך טופס יצירת קשר).
בבניית אתרים תדמיתיים (כמו גם בבניית אתרים מכל סוג אחר), על העסק (הוא בעל האתר) למלא אחר הצרכים של הגולש באופן הבא:
-
הצגת אינפורמציה ראשונית על פעילות העסק.
-
הצגת שירותים ו/או מוצרים.
-
הצגת אופיו הייחודי של העסק והערך המוסף אותו הוא מספק לקהל הלקוחות הפוטנציאליים.
בניית אתרים תדמיתיים – שלבי העבודה
השלב הראשוני בבניית אתרים מכל סוג, הוא קבלת הנחיות מדויקות לאפיון האתר. שלב זה הוא קריטי ומתבצע במספר שלבים.
מומלץ מאוד שהאפיון הראשוני יתבצע ע"י הלקוח, מהסיבות הבאות:
הלקוח מודע ליתרונות העסק ולכן יידע להציגם בצורה טובה יותר.
הלקוח מכיר את אופי התחום בו העסק שלו פועל ואת אופי קהל הגולשים הפוטנציאליים המיועדים לגלוש באתר – לכן יש לו את הידע להתאים את האתר לצרכיהם.
sאפיון מקדים בבניית אתרים תדמיתיים יביא לתקשורת יעילה בין הלקוח לבין החברה הבונה את האתר.
המחיר עבור בניית אתרים תדמיתיים נקבע ברובו על סמך האפיון המקדים ולכן, שלב זה חוסך בלבול וחוסר תיאום ציפיות בין צרכי הלקוח לבין בונה האתר.
תהליך אפיון האתר על ידי הלקוח הינו תהליך בסיסי אשר אינו דורש יותר משעות בודדות של השקעה מצד הלקוח, כאשר הגשת המלצות לשינויים באפיון הלקוח תיעשה על ידי החברה המפתחת.