מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
----------
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

ייעוץ ואסטרטגיה שיווקית

מעוניין לקבוע את האסטרטגיה השיווקית באינטרנט הנכונה ביותר לעסק שלך? זקוק ליעוץ שיווקי ומיקוד תקציב הפרסום באינטרנט באופן הנכון ביותר עבורך?

Manch מתמחים במתן ייעוץ שיווקי ויצירת אסטרטגיה שיווקית לפרסום ושיווק באינטרנט.

ייעוץ שיווקי באינטרנט
כל עסק המעוניין לצמוח ולגדול זקוק לפרסום ושיווק באינטרנט. על מנת ליצור מערך פרסום ושיווק נכון וממוקד ביותר עבורך באינטרנט יש צורך ביצירת אסטרטגיה שיווקית נכונה עוד לפני תחילת פעילות השיווק והפרסום.  על מנת לקבוע מהם אפיקי הפרסום הנכונים ביותר עבור העסק שלך ובתקציב הרצוי, תוכל לפנות אלינו לקבלת ייעוץ שיווקי לפרסום ושיווק באינטרנט.

אסטרטגיה שיווקית באינטרנט
אסטרטגיה שיווקית באינטרנט מטרתה היא בסופו של התהליך הגדרת אפיקי הפרסום והשיווק באינטרנט הנכונים ביותר לעסק שלך, בהתאם לתקציב וליעדים המוגדרים מראש. תהליך זה ומהווה חלק מהותי בשירותי הייעוץ השיווקי באינטרנט אותם אנו מעניקים ללקוחותינו. חלק נוסף וחשוב לא פחות הוא יצירת בידול והדגשת ערך מוסף וייחודיות מול המתחרים בשוק עבור כל שירות או מוצר בעסק. 

בחירת הערוצים השיווקיים הראשיים עבור העסק, לרבות ערוצים משניים:
  • ערוץ הקידום הממומן במנועי החיפוש ובפלטפורמות שונות באינטרנט (SEM).
  • קידום אורגני במנועי חיפוש (SEO).
  • שיווק והפצה ויראלית במדיה חברתית (SMM).
  • הפצה ויחסי ציבור באינטרנט.
  • פרסום ויזואלי של סרטונים ברשת האינטרנט.
  • פרסום במובייל.

שלב נוסף בתהליך הייעוץ השיווקי וחשוב לא פחות הוא להגדיר את מטרת השיווק והפרסום - האם המטרה היא ליצור חשיפה ומיתוג לעסק? או לחלופין קבלת פניות ממוקדות לרכישת שירות או מוצר ספציפי? 

על מנת שנוכל להשיג את מטרת הקמפיין, נשתמש באחת או כמה מאסטרטגיות הפרסום והשיווק הבאות: 

  • CPI - תשלום פר חשיפה. קמפיין מסוג זה מתאים יותר בדר"כ לקמפיינים מיתוגיים להגברת החשיפה לעסק או לקמפיין ספציפי.
  • CPM - תשלום פר אלף חשיפות. קמפיין זה מיועד גם הוא בדר"כ למיתוג וחשיפת העסק, אך בו זמנית יביא גם לקבלת פניות.
  • PPC - תשלום פר קליק. אופציה זו מבוססת תוצאות, כלומר אתם כלקוחות משלמים אך ורק בעבור גולשים אשר הקליקו בפועל על המודעה הפרסומית. אופציה זו מומלצת יותר לקמפיינים אשר מטרתם לגייס פניות רבות ככל האפשר מלקוחות מתעניינים (לידים).
  • PPL - תשלום פר ליד. באופציה זו אתם כלקוחות תשלמו אך ורק בעבור לידים אשר התקבלו בפועל, כלומר גולשים אשר מתעניינים בשירות שלכם בפועל.
ככלל, במסגרת תהליך ייעוץ שיווקי באינטרנט אנו ממליצים במקרים רבים המתמקדים בפרסום ושיווק לטווח הארוך לשלב בין מס' מודלים ובצורה חכמה על מנת להביא לתוצאות טובות והגברת המכירות בעסק.

ייעוץ שיווקי לצורכי מיתוג והפצה או לקבלת פניות מהאינטרנט?
החשיבות במיתוג והפצה לעסקים אשר מעוניינים בקבלת לידים איכותיים

גם עסקים אשר מעוניינים אך ורק בקבלת פניות יקבלו יתרון משמעותי בשוק אם ישלבו את פעילות הפרסום המבוסס תוצאת יחד עם מיתוג וחשיפת העסק באינטרנט. למשל: במידה וגולש מחפש מתקן מים לבית או לעסק והוא נתקל באינטרנט במס' מודעות פרסומיות למתקני מים, ובניהם מותגים מוכרים כמו תמי 4 לעומת מוצרים חלופיים אשר אינם מוכרים כלל. סביר להניח כי הגולש יעדיף להקליק על המודעה של החברה אותה הוא מכיר ו"סומך", וכך למעשה החברה אשר ממותגת יותר מחברה אנונימית תקבל בפועל בסופו של דבר לידים רבים יותר, אחוזי סגירה גבוהים יותר ותוכל למכור את המוצר שלה במחיר גבוהה יותר, וכל זאת בזכות המיתוג והחשיפה האינטרנטית.
    
ייעוץ שיווקי באינטרנט -  אפיון אסטרטגיה שיווקית 
עוד בשלבים הראשונים חשוב לבצע ניתוח פנימי והכרות עם המוצרים השונים או השירותים אשר החברה מעוניינית לקדם. לרבות חוזקותיהם, חולשותיהם, הזדמנויות ואיומים פוטנציאליים אשר עומדות בפניהם. הניתוח הנ"ל צריך להתרכז ביחידות עסקיות רווחיות לעסק בלבד. ניתוח סביבה תחרותית הינו נטבח חשוב בתכנון לכן מומלץ למפות את כל המתחרים ולבחון יתרונות אל מול חסרונות. לדוגמא מחיר מוצר, דרכי הפצה, קידום, קהלי יעד. ניתוח מתחרים בשיטת  benchmarkting בודק מה עושות חברות דומות לחברות שלכם ובאילו מודלים שיווקיים ופרסומיים הן משתמשות.

יש להתייחס בכובד ראש למחזור חיי מוצר / שירות אשר אתם מעוניינים לקדם, או למחזור חיי טכנולוגיה אשר מלווה את המוצר. מחזור חיי מוצרים טכנולוגיים הינו קצר יחסית לכן יש להתייחס לענף ההייטק בהתאם. 

מחקר שיווקי באינטרנט
ייעוץ שיווקי יכול להיות מלווה גם במחקר שיווקי באינטרנט, במטרה להבין את השוק בזירה האינטרנטית - התנהגות קהל היעד ורמת התחרות ברשת האינטרנט:  
  • אילו מוצרים או שירותים מחפשים יותר באינטרנט?  
  • באילו אזורים ומדינות נמצא קהל היעד?
  • מהיא רמת התחרות בשוק האינטרנטי?
  • כיצד מומלץ לסדר את תצוגת השירותים והמוצרים של החברה באתר האינטרנט?
  • דו"ח אופטימיזציה לקידום ושיווק אתר החברה באינטרנט.
  • המלצות והגדרת יעדים שיווקיים באינטרנט.
את כל אלו ועוד אנו למדים במהלך ביצוע מחקר שיווקי כחלק מתהליך הייעוץ השיווקי באינטרנט ויצירת אסטרטגייה שיווקית.
מחקר שיווקי לא שונה במהותו ממחקרים אחרים ולכן מכיל בתוכו את כל השלבים הקלאסיים כגון: הגדרת יעדי המחקר, תכנון המחקר השיווקי, איסוף נתונים מרשת האינטרנט, ניתוח והצגת ממצאי המחקר בצורה יעילה ללקוח.

יחד עם זאת, מחקר שיווקי באינטרנט כולל בתוכו אלמנטים שונים ממחקר שיווקי קלאסי והופך אותו במקרים מסוימים לניסוי של ממש עם יכולת קבלת ממצאים ממוקדים ומדויקים ביותר בין אם מדובר בניתוח UI (ממשקי משתמש) או ניתוח התנהגות גולשים לחיפוש מוצר או שירות מבוקשים על קהלי מטרה פוטנציאליים.

למחקרים שיווקיים באינטרנט ישנה יכולת עצומה להשליך את ממצאיה גם מחוץ לגבולות האינטרנט ובמקרים רבים אפילו לגדיר את שיטות שיווק אופליין תוך התייחסות לפרמטרים נוספים כגון: אפיון פרופיל קהל היעד לרכישת מוצר או שירות.       

לקבלת מידע נוסף ושירותי ייעוץ שיווקי ויצירת אסטרטגיה שיווקית באינטרנט פנו אלינו.