מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
----------
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

פרסום ביוטיוב

סוכנות מוסמכת לפרסום בגוגל אדוורדס
הסמכה לפרסום בגוגל וקידום אתרים
פרסום בגוגל אדוורדס - סיפורי הצלחה
קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס - פנו אלינו לקבלת ייעוץ

 

סרטון פרסום ביוטיוב - פרסומת אינטרנטית לעסק שלך

מעוניין ליצור פרסומת אינטרנטית לעסק שלך ולקבל חשיפה ממליוני גולשים? רוצה להכניס חיים לעסק שלך? אם כן - הפרסום ביוטיוב זו הבחירה הנכונה עבורך.

חבילת הפרסום שלנו ביוטיוב - הפיתרון הטוב ביותר לעסק שלך 

  • צילום והפקת סרטון שיווקי לעסק / לחברה
  • הקמת ערוץ יוטיוב לעסקים  
  • יצירת קמפיין פרסום ביוטיוב
  • פרסום הסרטון ביוטיוב (דוגמאות לצורות הפרסום השונות ניתן לראות מטה בהמשך הדף)
  • קידום הסרטון (ביוטיוב ובגוגל)
  • הטמעת הסרטון באתר האינטרנט של העסק
  • הפניה מתוך הסרטון אל אתר האינטרנט של החברה או לדף נחיתה מתאים

פרסום ביוטיוב הופך צופים רבים למתעניינים ומתעניינים ללקוחות העסק שלך.

קמפיין פרסום ביוטיוב אפקטיבי לא פחות מפרסומות בטלויזיה ובעלויות אטרקטיביות לכל עסק באשר הוא. קמפיין פרסום ממוקד ביוטיוב יעלה משמעותית את תנועת הגולשים אל אתר האינטרנט שלך. להזמנת קמפיין פרסום ביוטיוב צור איתנו קשר.


דוגמאות לפרסום ביוטיוב:


1. סרטונים ממומנים ביוטיוב



2. מודעות ממומנות ביוטיוב מרשת המדיה של גוגל



3. פרסומות מרשת המדיה של גוגל בתוך סרטונים ביוטיוב



4. פרסום מעברונים ביוטיוב




איך הפרסום ביוטיוב עובד?
יוטיוב הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם לחיפוש וצפייה בסרטוני וידיאו. האלגוריטם של יוטיוב לומד את המשתמשים ואת תחומי העניין שלהם ע"י סטטיסטיקה של הסרטונים בהם הגולש צפה בתקופה האחרונה. כך יוטיוב למעשה יודע להציג פרסומות בתחומים מסויימים לקהל יעד הממוקד לסרטונים אלו. למשל אם משתמש מסויים צופה הרבה בסרטוני אופנה, יוטיוב יציג למשתמש זה יותר ויותר פרסומות הקשורות לתחום האופנה.

TrueView Video Ads: שלם רק כאשר הגולשים צופים בסרטון שלך
שלם רק בעבור צפיות, שלם רק כאשר גולשים בחרו לצפות בסרטון שלך. 

ישנן 4 אפשרויות לפרסום ב TrueView:

1. TrueView in-stream - המודעות שלך מוצגות בסגנון תצוגת טלויזיה, לפני או במהלך צפייה בסרטוני יוטיוב. הגולש רואה 5 שניות מסרטון הפרסומת שלך ומחליט האם להמשיך או לדלג. אתה משלם רק אם הגולש צפה במינימום 30 שניות מהסרטון שלך או שצפה בכולו (במידה והסרטון קצר יותר מ 30 שניות). יש הקוראים לאופציה זו מעברונים.
2. TrueView in-slate - אופציה זו מאלצת את הצופים לבחור אחד מ 3 סרטוני פרסומות לפני שיוכלו לצפות (או להמשיך לצפות) בסרטון אשר בו הם צופים כעת. כך שלמעשה הגולש צריך לבחור האם לצפות בפרסומת שלך או בפרסומת אחרת שמעניינת אותו. במידה והצופה לא בחר לצפות בסרטון הפרסומת שלך לא תחוייב.
3. TrueView in-search - הצגת מודעת הפרסום ביוטיוב למעלה או בצד בדף תוצאות החיפוש ביוטיוב. רק לאחר שהגולש מבצע חיפוש לפי מילת מפתח ספציפית המודעה תוצג למעלה מעל לתוצאות החיפוש האורגניות ביוטיוב.
4. TrueView in-display - הצגת מודעת הפרסום שלך ביוטיוב לצד הסרטון שמשודר כעת תחת "סרטונים מומלצים"

למידע נוסף אודות ארבעת צורות הפרסום ב 
TrueView צפו בסרטון הבא:




סרטון המדגים את שירות הפרסום של YouTube TrueView:




Google AdWords for video - יצירת מסע פרסום בגוגל אדוורדס לוידיאו
הקמת קמפיין פרסום ביוטיוב לסרטון וידיאו נעשית בעזרת גוגל אדוורדס לוידיאו, בדומה לחשבון גוגל אדוורדס אשר מיועד לפרסום במנוע החיפוש של גוגל ורשת המדיה של גוגל.
בחשבון גוגל אדוורדס לוידיאו ניתן לבצע את האופציות הבאות לקמפיין הפרסום ביוטיוב:
  • בחירת הסרטון אותו אנו מעוניינים לפרסם
  • מיקוד הפרסום לקהל היעד לפי אזורים גיאוגרפיים, תחומי עניין ונושאים
  • קבלת הערכה לכמות צפיות יומיות
  • חיבור חשבון יוטיוב למסע הפרסום ביוטיוב
  • פרסום הסרטון בסרטוני יוטיוב
  • פרסום הסרטון במנוע החיפוש של יוטיוב
  • פרסום הסרטון ברשת המדיה של גוגל

לקבלת מידע נוסף ויעוץ ראשוני אודות פרסום ביוטיוב צרו איתנו קשר.