מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
----------
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

עיצוב ממשק משתמש - GUI

עיצוב ממשקי משתמש נוחים וידידותיים - Manch מתמחים בתכנון ועיצוב ממשקי WEB לאתרים, מנגנוני שיווק להגדלת יחסי המרה, תכנון מערכות אינטרנטיות ומערכות מידע בצורה אופטימאלית עבור משתמשי הקצה.

Manch מספקת עבור לקוחותיה פתרונות GUI הבאים:
  • תכנון ממשק משתמש - UI 
  • עיצוב ותכנון ממשק משתמש - GUI.
  • עיצוב אתרים, ניתוח, אפיון ותכנון ארכיטקטורות מידע לאתרי אינטרנט.
  • עיצוב תוכנה (עיצוב GUI עבור אפליקציות).
  • עיצוב GUI למובייל. 
  • דמו GUI: בניית מסכי המערכת ב-xhtml תקני ו/או בפלאש לבדיקות שימושיות אינטראקטיביות.
  • אפיון ויזואלי וכתיבת מסמכי GUI בצורה ויזואלית הכוללים את פירוט תהליכי הזרימה והפונקציונאליות.
אנא צרו עמנו קשר למידע נוסף.

GUI - עיצוב ממשק משתמש גרפי
בעזרת תכנות ועיצוב תצוגת מערכת מידע (אתר או תוכנה), מערכת המידע הופכת למערכת הידידותית, השימושית והנוחה ביותר עבור משתמש הקצה.

GUI (או: Graphical User Interface) כולל עריכת מחקרים אודות קהל היעד (המשתמשים הסופיים במערכת המידע), אפיון אופי העסק לעומק, מטרותיו ויעדיו, תכנון ארכיטקטורת המידע במערכת ועיצובה של המערכת בהתאם. בשל כך, GUI משלב בעלי מקצוע מכמה תחומים: הנדסת אנוש, הנדסת תוכנה ועיצוב גרפי.

תחום זה הפך לחלק מכריע בעיצוב אתרים ובעיצוב תוכנה בשנים האחרונות, וכדאי לתת לו משקל רב בבואנו לעצב ולבנות כל מערכת מידע.

נקודות חשובות בתהליך:
  • תכנון ארכיטקטורת מידע אופטימאלית: חלק מתהליך ה- GUI הוא תכנון המבנה הלוגי של המערכת: ניווט, סידור מידע באופן הגיוני, היררכיה ועוד.
  • פניה לגולש בשפתו: בעת תכנון נכון, מתבצע מחקר על קהל היעד של העסק: טווח גילאים, סטאטוס חברתי, הכנסה ממוצעת ועוד – כך ניתן לתכנן מערכת מידע נוחה אשר תפנה ללקוחות הקצה שלה "בגובה העיניים".
  • התאמה לציפיות המשתמש במערכת: כיום קיים מידע רב אודות התנהגות המשתמש ובאיזו דרך אנו יכולים לתת לו את השירות הטוב ביותר על ידי עיצוב נכון המתאים לו. למשתמש הקצה יש הרגלים קבועים, ציפיות ודרישות שעלינו למלא אחריהן בעת יישום תהליך ה- GUI, כדי להפוך את המערכת לשימושית ולידידותית עבורו.
  • קו עיצובי: בהתאם לתוצאות מחקר קהל היעד, מבצעים התאמה של המערכת לקהל היעד שלה גם מבחינת תדמית המערכת: האם יש צורך בעיצוב שובב, בוגר, עסקי ומכובד, "סטייליסטי" וכדומה.
עיצוב ממשק המשתמש כולל מידע נוסף שיש ליישם בעת כל תכנון מערכת מידע, וזאת כדי שהמערכת תהיה שימושית ורלוונטית עבור קהל היעד שלה. תוצאה נכונה תכוון אותנו לעבר מטרה זו.

GUI משתלם לטווח הארוך
אתר העסק או התוכנה השיווקית שלו מהווים כלים פרסומיים חזקים ביותר ויש לתת להם משקל ולהשקיע בממשקי המשתמש שלהם בהתאם; משתמשי הקצה מוצפים במידע בכל רגע נתון, וחשוב לאפשר למשתמש להגיע לאינפורמציה הרלוונטית לו בקלות ובנוחות. ממשק נכון מכוון לידידותיות, שימושיות ואפקטיביות.

כיום המודעות לנוחות המשתמש עלתה, והפכה לחלק בלתי נפרד מתהליך תכנונה של כל מערכת מידע.

חשיבות ה- GUI באתרים
לא כולם פועלים אחר ה"כללים" המקצועיים או אחר כללי עיצוב אתרים. אנחנו פוגשים ברשת אתרים רבים שלא נוחים לנו משום שהממשק שלהם שגוי: אם זה בגלל שהתפריט במיקום לא נוח או בצורה לא מספיק בולטת, אם זה בגלל שאנחנו מחפשים אחר מידע מסויים ולא מוצאים אותו, או אולי זה בגלל שיש יותר מדי מידע ואנחנו "מוצפים" ו"לא מוצאים את הידיים והרגליים" או מרגישים "מותקפים". ומה אנחנו עושים במקרים כאלו? סוגרים את הדף ומחפשים אתר אחר שיהיה נוח יותר לשימוש. עיצוב ממשק משתמש טוב דואג לפתרון בעיות שהגולש עלול להיתקל בהן בעת שיטוטו באתר.

על מנת לדאוג להעביר את המסר ואת הרושם הראשוני של הגולש מהאתר: על הגולש להבין תוך שניות ספורות איפה הוא נמצא ובעיקר – מה הוא עושה שם. לפי מחקרים בתחום, יש לנו עד-8 שניות לעשות את הרושם הראשוני החשוב הזה, כאשר עיצוב GUI מקצועי יבצע זאת עבורנו.

למידע נוסף אנא פנו אלינו.