שותפי גוגל - Google Partners שותף גוגל הוא אדם או סוכנות פרסום מובילה אשר קיבלו הסמכה ותג Google Partner. בלחיצה על התג יוצג דף הפרופיל הציבורי של השותף באתר-Google Partners רק סוכנויות נחברות ומהימנות אשר עברו את הדרישות לעמידה בתוכנית זכאיות להשתמש בתג שותפי גוגל ולהופיע בחיפוש השותפים המוסמכים של גוגל. תג שותף גוגל מראה ומוכיח כי גוגל סומכת על הסוכנות ולכן גם בעלי עסקים וחברות יכולים להרגיש בטוחים לפרסם דרכה. אחת המטרות אשר לשמה יצרה גוגל את תוכנית השותפים היא - שמירה על איכות וחיבור בין מקצועני פרסום מוסמכים לעסקים וחברות. מחקרים אשר נעשו ע"י גוגל מראים כי 50% מבעלי העסק אשר נעזרים בשותף גוגל וסוכנות מוסמכת מגיעים לתוצאות גבוהות יותר ומראים צמיחה משמעותית בפרסום. על מנת לקבל תג שותף Google מוסמך על הסוכנות לעמוד בין היתר בתנאים הבאים: הסמכות ומבחנים (שתי בחינות מינימום) בממשקי Google AdWords. קצב פעילת גבוהה וניהול הוצאות תקציבים גבוהים ללקוחות. מעקב אחר ביצועים איכותיים ושימוש בטכניקות פרסום מומלצות לאורך זמן ממושך. שליטה בידע טכני הדרוש לפרסום בגוגל. בדיקה אחר אופן ניהול הקמפיינים של הסוכנות ללקוחותיה מתן שירות מעולה ללקוחות הסוכנות. כיום ישנם למעלה מ 5,000 סוכנויות ושותפי גוגל ברחבי העולם. גוגל ממליצים לבעלי עסקים וחברות לעבוד סוכנויות מוסמכות המחזיקות בתג Google Partners על מנת להפיק את המירב ממסע הפרסום שלהם, ולהביא את העסק לצמיחה. הייתרונות בעבודה מול שותף גוגל: סוכנויות גוגל המחזיקות בתג שותף מוסמך (Google Partner) בקשר אישי מול חברת Google ונחשפים להדרכות, חומרים מקצועיים ועדכונים עבור כל החידושים והאופציות בפרסום בגוגל. שותפי Google אומתו ע"י חברת גוגל כסוכנויות מהימנות, בעלי נסיון וידע מקצועי. פעילותם של שותפי גוגל אל מול לקוחותיהם חשופה בפני Google ואושרה כאיכותית וכזו שתביא את התוצאות הטובות ביותר לעסק שלך. כל שותף גוגל מחוייב לעבור מבחני הסמכה אחת ל 18 חודשים. עבודה עם שותף גוגל תגדיל משמעותית את הסיכוי של העסק שלך לגייס לקוחות בתקציב נמוך יותר וברווחיות גבוהה יותר. לחץ כאן למידע נוסף אודות היתרונות בעבודה מול סוכנות מוסמכת לפרסום בגוגל וסקירת ההנחות השגויות הנפוצות ביותר על ידי בעלי עסקים.