מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
----------
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

פרסום בגוגל אדוורדס

סוכנות מוסמכת לפרסום בגוגל אדוורדס
הסמכה לפרסום בגוגל וקידום אתרים
פרסום בגוגל אדוורדס - סיפורי הצלחה
קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס - פנו אלינו לקבלת ייעוץ

פרסום בגוגל אדוורדס הוא אחת הדרכים היעילות והחסכוניות ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים ולהרחיב את העסק שלך.

היתרונות במסע פרסום בגוגל AdWords:

  • חשיפה מידית – ניתן להקים קמפיין ממומן בגוגל במהירות ותוך מס' שעות תוכל להופיע בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש גוגל.
  • פרסום ממוקד – פרסום בגוגל מאפשר למקד את מודעות הפרסום שלך (מודעות גוגל) לפי מילות מפתח. למשל: במידה והעסק שלך מספק שירותי ייעוץ עסקי, תוכל לפרסם את המודעות הפרסומיות שלך בגוגל כאשר גולשים יחפשו ביטויים קשורים כגון: יועץ שיווקי או יעוץ לעסקים וכו'.
  • שליטה מלאה על התקציב – הפרסום מתבצע בהתאם לתקציב היומי של העסק וניתן להעלות קמפיין בכל תקציב.
  • תשלום "פר קליק" – מסע פרסום ממומן בגוגל מתומחר במודל PPC (Pay Per Click), כלומר תשלם אך ורק בעבור הקלקות אשר הקליקו בפועל על המודעה הפרסומית שלך. במידה ולא הקליקו לא תשלם ותזכה לחשיפה ללא עלות. פרסום בגוגל, שנעשה בצורה מקצועית ועל ידי אנשי מקצוע, יביא לתוצאות טובות וממוקדות ובעלויות נמוכות אף עוד יותר.

למידע מדוע כדאי לבחור בסוכנות פרסום מוסמכת לניהול הקמפיין הממומן בגוגל - לחץ כאן >.

10 השלבים להקמת קמפיין פרסום מנצח בגוגל אדוורדס

שלב ראשון – הבנת צרכי העסק לפרסום

ראשית חשוב להבין היטב מהם הצרכים שלך ממסע הפרסום בגוגל? האם אתה מעוניין בחשיפה ומיתוג העסק? האם העסק זקוק ל "לידים" (פניות מלקוחות פוטנציאליים)? או האם אתה מעוניין במכירות "אונליין" באתר האינטרנט (במקרה של חנות וירטואלית או חנות שמוכרת מוצרים באתר)?

קמפיין פרסום בגוגל לצורכי מיתוג - במידה ומדובר בצורך מיתוגי וחשיפה מרבית, ישנם קמפיינים מתאימים ומיודעים לחשיפה מקסימאלית במודל תשלום CPM (תשלום לפי חשיפות) מומלץ לבחון פרסום ברשת המדיה של גוגל באמצעות באנרים ויזואליים, וסרטוני וידיאו.

כלי נוסף אשר מומלץ מאד בכל הקשור לקמפיין פרסום בגוגל שמטרתו מיתוג וחשיפה הוא פרסום ביוטיוב. סרטונים ממומנים ביוטיוב מהוויים כלי יעיל מאד לעסקים אשר מעוניינים בחשיפה מרבית בפני מיליוני צופים ביום.

קידום ממומן בגוגל לצורך גיוס לידים - במידה והצורך הוא קבלת לידים איכותיים (פניות מלקוחות פוטנציאליים), ניתן למקד את מסע הפרסום להשגת פניות רבות וממוקדות ככל האפשר. בעזרת חשיפת מודעות ממומנות במנוע החיפוש גוגל לפי מילות מפתח רלוונטיות לקהל היעד, ניתן לחשוף את העסק בפני קהל גולשים אשר חיפש את השירות שלכם וקיימת סבירות גבוהה גם שיפנה אליכם. בקמפיין בגוגל לצורך גיוס לידים יש צורך לוודא כי דף הנחיתה עבר אופטימיזציה נכונה לצורך יחסי המרה גבוהים (הגברת כמות הפניות מהאתר).

קמפיין לפרסום מוצרים למכירה בגוגל - במידה ומדובר באתר חנות וירטואלית בו נמכרים מוצרים, ניתן לפרסם בגוגל מודעות רבות לפי מיקוד לשמות ודגמי המוצרים וכך להגיע לחשיפה רחבה לכלל המוצרים בחנות.

אסטרטגיה שיווקית לקמפיין פרסום בגוגל

שלב שני – בחינת המצב הנוכחי

מהן שיטות השיווק הנוכחיות של העסק והאם הן מניבות תוצאות מדידות? אפיקי פרסום רבים אינם מדידים (כמו למשל: רדיו, עיתונות וכד') ולעיתים עסקים רבים מפרסמים מבלי להיות מודעים בדיוק לעלות תועלת ולהחזר ההשקעה שלהם. היתרון של קמפיין פרסום בגוגל הוא שניתן למדוד במדויק את החזר ההשקעה מכל אחד ממסעות הפרסום בגוגל. בעזרת הממשק המתקדם של גוגל אדוורדס ובעזרת מערכות שיווק ומדידה נוספות ניתן לדעת איזו מילת מפתח בדיוק הביאה למכירה או לפנייה, ובשורה התחתונה - מה הרווח אשר התקבל בסוף התהליך.

שלב שלישי – הגדרת מטרות ויעדים

לאחר שהוגדרו הצרכים של העסק, קהל היעד ונבחרה שיטת הפרסום הנכונה ביותר לעסק בגוגל אדוורדס, יש להגדיר את מטרות הקמפיין מבחינת כמות ואיכות הפניות / מכירות / חשיפה, את לוח הזמנים  המשוער להשגת היעדים הללו ובהתאם גם את התקציב היומי והחודשי.

שלב רביעי – מחקר מילות מפתח

פרסום אתרים בגוגל מתבצע לפי מילות מפתח, השלב הראשוני והחשוב ביותר בהקמת קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס הוא מחקר מילות מפתח. מחקר זה יכלול את תהליך האיסוף של כל מילות המפתח הרלוונטיות לפרסום העסק. מחקר נכון וממוקד יביא לפרסום ממוקד וחסכוני. הכלים הנפוצים למחקר מילות מפתח הם - כלי מילות המפתח וכלי מעריך התנועה אשר שולבו יחד אל תוך כלי אחד הנקרא - מתכנן מילות המפתח. כלי נוסף ומשלים לתהליך הוא Google Trends – שהוא אחד הכלים החשובים לניתוח וזיהוי מגמות חיפוש גולשים בגוגל.

שלב חמישי – עיצוב וכתיבת מודעות גוגל

השלב הראשון של תהליך הפרסום בגוגל מתחיל מביצוע חיפוש בגוגל ע"י לקוחות פוטנציאליים ומיד לאחר מכן חשיפתם למודעות הפרסום שלך (פרסומות גוגל). איכות המודעות, מיקודן והבידול מהמתחרים הם אלו שיביאו לאחוז הקלקה גבוהה יותר על המודעה שלך על פני המתחרים ולבסוף יתרמו גם להעלאת ציון האיכות של הקמפיין. לכן חשוב להקדיש זמן ומחשבה למודעות הפרסומיות, מכיוון שהן המפתח להצלחת הקמפיין ולבסוף להוזלת עלויות הפרסום.
במידה ומדובר בקמפיין מיתוגי בגוגל (קמפיין פרסום לפי חשיפות) מומלץ להיעזר במעצבים המתמחים בעיצוב מודעות פרסומיות, כלומר באנרים סטטיים ובאנרי פלאש בתנועה.

שלב שישי – דף נחיתה נכון

לאחר הקלקה על מודעה פרסומית בגוגל, הגולשים יועברו ישירות אל דף הנחיתה של הקמפיין. דף נחיתה נכון הוא זה שיכריע האם הגולש יבצע המרה (יצירת קשר / רכישה) והאם תושג מטרת הקמפיין.
דף נחיתה איכותי יביא לפניות רבות, רכישות או כל מטרה אחרת. לכן חשוב להשקיע מאמץ ראשוני ואף לבצע בדיקת A-B-Testing בין מס' דפי נחיתה ולקבל נתונים סטטיסטיים מהו דף הנחיתה הטוב ביותר מבין מס' דוגמאות.

בין אם מדובר באתר האינטרנט של העסק, או בדף נחיתה ייעודי לקמפיין, חשוב מאד שדף הנחיתה יעוצב בצורה ברורה ומושכת את העין, ואף יותר חשוב לנסח את המסרים השיווקיים בצורה ברורה וקצרה ולבסוף להניע לפעולה (למשל: לקבלת יעוץ לחץ כאן, או לרכישה במחיר מבצע לחץ כאן).

שלב שביעי – יצירת חשבון פרסום בגוגל אדוורדס

לאחר ביצוע כל ההכנות הנדרשות לצורך העלאת קמפיין פרסום ממומן בגוגל יש ליצור חשבון Google AdWords או במידה ומדובר בסוכנות פרסום בגוגל או במפרסם בעל צורך בשליטה במס' חשבונות ניתן להקים חשבון "מרכז הלקוחות שלי" (My Client Center (MCC.

שלב שמיני – הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

הקמת חשבון פרסום בגוגל אדוורדס הוא הצעד הקריטי ביותר לצורך ניהול נכון והצלחת הקמפיין לטווח הארוך. ראשית יש לתכנן היטב את היררכיית מבנה הקמפיין. הקמפיין מורכב ממסעות פרסום ותחתם את קבוצות המודעות. כל קבוצת מודעות מכילה מילות מפתח רלוונטיות.
בהגדרות החשבון ניתן להגדיר את המועדים והשעות בהם יוצג הקמפיין, תקציב יומי ומדיות בהן נרצה לחשוף את הקמפיין כגון: מנוע החיפוש של גוגל, שותפי חיפוש של גוגל (כל אתר אשר מכיל "חיפוש גוגל"), רשת המדיה של גוגל (פרסום במודעות גוגל באתרים), פרסום במובייל, פרסום באפליקציות ועוד.
לבסוף יש להזין אמצעי תשלום תקף ותוך מס' שעות הקמפיין יעלה לאוויר לראשונה במידה והקמפיין יעבור את בקרת האיכות ותנאי מדיניות הפרסום ב Google AdWords.

שלב תשיעי – ביצוע אופטימיזציה לקמפיין

לאחר קבלת נתונים ראשוניים בקמפיין הפרסום בגוגל אדוורדס, יש לבצע אופטימיזציה וייעול לקמפיין. תהליך זה מומלץ לבצע לפחות אחת לשבוע על מנת לתחזק את הקמפיין בצורה נכונה במטרה להביא להצגת המודעות במקומות הראשונים, במינימום עלויות ובמקסימום תוצאות. ביצוע אופטימיזציה לקמפיין תכלול אופטימיזציה למילות המפתח, מודעות, עלויות, ניתוח נתונים בשילוב גוגל אנליטיקס (מערכת סטטיסטיקות גולשים באתר מבית גוגל) ועוד.
ישנן מס' גישות לביצוע אופטימיזציה לקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס. שתי גישות נפוצות הן: גישה ראשונה  - הגישה השמרנית, לפיה נעלה במחירים מינימאליים על מנת לחסוך בעלויות הקלקה. שיטה זו ברוב המקרים תביא לתצוגת המודעות בצד שמאל (בתוצאות החיפוש בעברית) במילים תחרותיות, ובמילים פחות תחרותיות לעיתים תוכלו להופיע גם ב 3 התוצאות הראשונות בגוגל. הגישה השנייה – הגישה האגרסיבית, לפיה נעלה במחירים גבוהים על מנת לכבוד את 3 המקומות הראשונים כבר מהרגעים הראשונים. הגישה השנייה מתאימה יותר לבעלי תקציב התחלתי גבוהה במילים תחרותיות.

שלב עשירי – מדידת החזר השקעה

היתרון הגדול בקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס הוא היכולת למדוד את החזר ההשקעה - (Return on investment (ROI. ניתן לחשב בדיוק מהן העלויות לעומת הרווחים אשר התקבלו מהקמפיין. חשוב גם לרדת לרזולוציות עמוקות יותר ולנתח את הרווח אשר התקבל מכל אחד ממסעות הפרסום ומקבוצות המודעות השונות בנפרד, מידע זה הינו קריטי לביצוע עבודות שיפור ותחזוקה שוטפות אשר מטרתן להעלות את הרווחיות מהקמפיין.

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס

בחירת חברה לניהול קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס

כל בעל עסק יכול בכוחות עצמו להקים ולנהל קמפיין פרסום באדוורדס. עם זאת כמו בכל תחום מקצועי מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מומחים לצורך קבלת תוצאות איכותיות, ממוקדות וחיסכון בעלויות. טרם בחירת חברת פרסום בגוגל אדוורדס, מומלץ לבחון את הפרמטרים הבאים:

  • מס' שנות ניסיון והתמחות ספציפית בגוגל אדוורדס - מומלץ לפחות 3 שנות ניסיון בקמפיינים מורכבים.   
  • תג הסמכה לניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס – בחברה לניהול קמפיינים אמור להיות לפחות מומחה פרסום אחד בעל תג הסמכה מחברת גוגל.
  • רשת המדיה של גוגל – ניסיון בניהול קמפיינים ברשת האתרים של גוגל אדוורדס.
  • דוגמאות לקמפיינים – מומלץ לבקש לצפות במס' קמפיינים לדוגמא.
  • ניסיון בהקמת דפי נחיתה – למנהל קמפיינים בעל ניסיון בתכנון דפי נחיתה איכותיים יהיה יתרון משמעותי.

 

רשימת שירותים מומלצים לפרסום בגוגל אדוורדס:

  • מחקר מילות מפתח
  • ניהול והקמת קמפיין ממומן במנוע החיפוש גוגל
  • פרסום והקמת קמפיין הקלקות / מיתוג ברשת המדיה של גוגל
  • הקמת קמפיין Remarketing (שיווק מחדש)
  • קמפיין למובייל
  • אופטימיזציה לדפי הנחיתה
  • יעוץ שיווקי שוטף
  • דו"חות, בקרה וסטטיסטיקה

Manch מקצועני פרסום בגוגל (SEM), שותפים מוסמכים לניהול קמפיינים בגוגל וחברים בתוכנית Google Engage.

אנו מתמחים בקידום אתרים למקומות הראשונים בגוגל תוך ניהול קמפיין מקצועי ושמירה על עלויות הקלקה נמוכות - וקבלת תוצאות מרביות.

גם אתם תוכלו להופיע בעמוד הראשון בגוגל

ניהול קמפיין פרסום בגוגל (AdWords Campaign) מתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים. הפרסום בגוגל דורש מיומנות, ידע רב, מעקב שוטף אחר התקדמות האתר ומעקב אחר המתחרים.
 

לקבלת מידע נוסף אודות פרסום בגוגל צרו איתנו קשר.